صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فیلم‌های کمدی «عینک قرمز» و «تگزاس۳» در نوبت اکران «امیر جدیدی» نقش منصور بهرامی را بازی می‌کند ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت روز معلم + زمان پخش رقص قلم در دستان شعله | یادی از اسماعیل آشتیانی، شاعر، نقاش و ادیب معاصر «نصرالله شیرین‌آبادی» نوازنده پیشکسوت ویولن درگذشت + علت فوت نگاهی به فیلم سینمایی «مست‌عشق» | تکه‌پاره‌های یک روایت فیلم «رابطه» با بازی زنده یاد «خسرو شکیبایی» + زمان پخش آهنگ «قلب من قلب یه عاشق» دیان را بشنوید + لینک دانلود و متن ترانه پیوند تجربه و هنر در عرصه دانشگاه | گزارشی از کارگاه‌های رویداد «هفته هنر» در مشهد گفتگو با امیرحسین رضازاده، بازیگر مشهدی فیلم «بی بدن» | بازی در آثار جدی را بیشتر دوست دارم لورل و هاردی به تلویزیون می‌آیند + زمان پخش عضو شورای شهر مشهد مقدس: برگزاری جشنواره «حکیم توس» جزو اولویت‌های ماست ما را مباد از دل طوفان گریختن | واکنش شاعران و اهالی ادب به سروده رهبر معظم انقلاب
سرخط خبرها

جانشین مجری مشهدی «گزارش ورزشی» کیست؟

  • کد خبر: ۱۸۳۳۰۳
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
جانشین مجری مشهدی «گزارش ورزشی» کیست؟
جانشین رضا جاودانی در برنامه «گزارش ورزشی» مشخص شده و از امشب کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی پیش بود که رضا جاودانی، مجری شناخته‌شده صدا‌و‌سیما، پس از حدود ۲۶ سال فعالیت در این سازمان و بیش از یک دهه اجرا در برنامه «گزارش ورزشی» شبکه سه، تصمیم به قطع همکاری گرفت و پایان دوران حضور خود در این برنامه را اعلام کرد.

جاودانی، مجری مشهدی، سال ۱۳۷۶ به تهران رفت و شروع به همکاری با صداوسیما کرد. او در این سازمان به کارهای مختلفی پرداخت، اما سرانجام در کار مجری‌گری تثبیت شد، چنان‌که امروز بیشتر او را به‌عنوان مجری برنامه‌هایی همچون «مردان آهنین» به‌یاد می‌آورند.

اکنون، خبر رسیده است که مدیران شبکه سه، پس از بررسی گزینه‌های مدنظر خود، سرانجام تصمیم گرفته‌اند حمید محمدی، از مجریان خوش‌نام و دوست‌داشتنی تلویزیون، را جانشین جاودانی کنند که خود در کار اجرا سابقه‌ای طولانی دارد، اگرچه ۱۴ سالی از سَلَف خود کوچک‌تر است.

جانشین مجری مشهدی «گزارش ورزشی» کیست؟

محمدی، طی سالیان گذشته به‌عنوان گوینده خبر و راوی مستند و ــ از همه مهم‌تر ــ در مقام مجری برنامه «فوتبال ۱۲۰» فعالیت می‌کرد. او، جز یک دوره سه‌ساله (۱۳۹۴-۱۳۹۷) که جای خود را به محمدحسین میثاقی داده بود، مجری ثابت این برنامه بود. 

«فوتبال ۱۲۰»، سرانجام، چندی پیش پایان یافت و وعده‌های مسئولان برای ازسرگیری آن هم محقق نشد. بدین ترتیب، محمدی از امشب، هم‌زمان با پخش دیدار آلمان و ژاپن، در کنار گروه سازنده «گزارش ورزشی» وظیفه اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->